Rijsenhout,  10 juni 2014

De verkoop van de eengezinswoningen in het project BergerVeste verloopt zo voorspoedig dat ontwikkelaar VOF Horizon Ontwikkeling samen met aannemer Bot Bouw B.V. heeft besloten te starten met de bouw van de eengezinswoningen.

In april is Bot Bouw gestart met de bouw van het appartementengebouw van BergerVeste aan de Bergerweg in Alkmaar. VOF Horizon Ontwikkeling, een samenwerking tussen Bot Bouw Initiatief uit Heerhugowaard en Timpaan uit Rijsenhout, heeft besloten dat de bouw van de eengezinswoningen na de zomervakantie ook van start kan gaan. Hiermee kunnen de appartementen en de eengezinswoningen in dezelfde bouwstroom worden gerealiseerd.

Inmiddels zijn bijna alle appartementen van BergerVeste verkocht. Er zijn nog enkele eengezinswoningen beschikbaar. De luxe stadswoningen met kenmerkende jaren ’30-detaillering zijn al te koop vanaf € 317.500,– vrij op naam, inclusief een eigen parkeerplaats.

Het plan BergerVeste bestaat uit 34 luxe appartementen en 12 stijlvolle stadswoningen gelegen in het Blauestraatkwartier. De woningen in het project zijn rond een hof gesitueerd die volledig aansluit op de bestaande bebouwing. BergerVeste ligt op circa 12 minuten wandelen (circa 1 km) van het centrum van Alkmaar.

Voor meer informatie over de woningen kunt u contact opnemen met Magneet Makelaars (072-5096070) of Leygraaf Makelaars (072- 5114318).