Woningbouwvereniging Reeuwijk, 7 mei 2012.

Woningbouwvereniging Reeuwijk, de gemeente Bodegraven-Reeuwijk, de bouwcombinatie Westveen en projectontwikkelaar Timpaan hebben overeenstemming bereikt over de prijzen en voorwaarden voor de grond, bouw en ontwikkeling voor 23 huurappartementen en 8 KoopGoedkoop starterswoningen in het nieuwbouwproject “Westveen” op de hoek van de Van Staverenstraat / Van Heuven Goedhartstraat in Reeuwijk.

Op 3 mei hebben Woningbouwvereniging Reeuwijk en Timpaan de betreffende overeenkomsten getekend. De komende dagen zullen de andere overeenkomsten worden getekend. In de tweede helft van 2012 zullen de woningen te huur worden aangeboden via de website van de woningbouwvereniging en een advertentie in de Kijk op Reeuwijk. De bouw zal naar verwachting begin augustus starten.

De appartementen zijn ontwikkeld door Timpaan, als onderdeel van het gehele plan Westveen. Naast deze appartementen zullen hier ook koopwoningen in diverse prijsklassen worden gebouwd. Medio juni start de verkoop. Voor Woningbouwvereniging Reeuwijk worden hier ook 8 starterswoningen gebouwd met de KoopGoedkoop regeling. De verkoop voor deze woningen is in handen van Era de Koning Makelaardij in Woerden en start kort na de zomervakantie.