Op zaterdag 11 april a.s. gaat de tweede fase van het nieuwbouwproject Dorpshaven-Zuid te Aalsmeer in verkoop. Het betreft 21 aan het water gelegen woningen verdeeld in acht ruime eengezinswoningen, tien fraaie twee-onder-een-kapwoningen en drie (semi-) vrijstaande villa’s.

Het project Dorpshaven-Zuid is ontwikkeld door Timpaan in Rijsenhout. Aannemer Bot en Van der Ham uit Meerkerk zal het project gaan realiseren.

De start van de verkoop van fase 2 vindt plaats vanuit de reeds in fase 1 gerealiseerde modelwoning aan de Touwslagerlaan 30. Tussen 11.00 uur en 13.30 uur bent u welkom in deze woning enontvangt u de uitgebreide documentatie van dit bijzondere project. Tijdens eerdere open dagen is de vraag naar woningen met een slaap- en badkamer op de begane grond naar voren gekomen. Daarom zijn er in fase 2 zes twee-onder-één-kapwoningen “herontwikkeld” tot zogenaamde levensloopbestendige woningen. De koopsom van deze woningen is vanaf  379.000,– vrij op naam. De overige twee-onder-één-kap-woningen met garage hebben een vanaf prijs van € 415.000,– vrij op naam en de koopsommen van de eengezinswoningen zijn vanaf € 299.500 vrij op naam. De drie (semi-) vrijstaande woningen hebben een koopsom van € 499.000,– vrij op naam.

Inschrijven voor de 21 woningen in fase 2 is mogelijk tot woensdag 22 april 12.00 uur. Na de sluiting van de inschrijving zal, door de projectnotaris, een loting voor de toewijzing worden verricht.Geïnteresseerden die zaterdag 11 april verhinderd zijn kunnen de informatie vanaf maandag 25 april ophalen bij Eveleens Makelaars, Punterstraat 2 in Aalsmeer of EKZ |Makelaars aan de Wiegerbruinlaan 39 in Uithoorn of het Hueseplein 12 in Amstelveen.

Ontwikkelaar Timpaan heeft nog vier reeds gerealiseerde woningen beschikbaar in fase 1. In één van deze woningen is de modelwoning waar de verkoopmanifestatie wordt gehouden. Indien u op korte termijn een nieuwe woning zoekt heeft u wellicht interesse in één van deze vier woningen. Voor deze vier woningen is, onder voorwaarden, een aantrekkelijke inkoopregeling van uw bestaande woning van toepassing.