Alkmaar, 12 oktober 2012

Start verkoop nieuwbouwproject BergerVeste in Alkmaar

Op donderdag 18 oktober a.s. start de verkoop van het nieuwbouwproject BergerVeste te Alkmaar. De verkoopmanifestatie vindt plaats in Grand Café Koekenbier aan de Kennemerstraatweg 16 te Alkmaar. Tussen 17.00 uur en 20.00 uur geven de ontwikkelaar en de makelaars informatie over het project. Ook zijn ter plekke de maquette, materiaalmonsters e.d. van het project te bezichtigen.

Het project is ontwikkeld door Vof Horizon Ontwikkeling, een samenwerkingsverband tussen Bot Bouw Initiatief uit Heerhugowaard en Timpaan uit Rijsenhout. BergerVeste is een herontwikkeling een vrijgekomen scholenlocatie aan de Bergerweg- Van der Lijnstraat te Alkmaar.

Het plan bestaat uit 36 luxe appartementen en 12 stijlvolle stadswoningen gelegen in het Blaeustraatkwartier. De woningen in het project zijn rond een hof gesitueerd die volledig aansluit op de bestaande bebouwing. BergerVeste ligt op slechts 1 km. wandelafstand van het centrum van Alkmaar.

De stadswoningen hebben een woonoppervlakte vanaf circa 141 m2 en beschikken over een voor- en achtertuin; 7 woningen hebben 2 eigen parkeerplaatsen en 5 woningen hebben 1 eigen parkeerplaats. De prijzen van deze woningen zijn vanaf € 374.900,– vrij op naam.

De appartementen hebben een woonoppervlakte van 81 tot 169 m2 en beschikken allen over een ruim terras/balkon van 13 tot 45m2. Ook de appartementen hebben een eigen parkeerplaats. De prijzen zijn vanaf € 209.900.—vrij op naam.

Het project zal worden gerealiseerd door Bot Bouw uit Heerhugowaard.

Geïnteresseerden hebben tot maandag 29 oktober 2012 17.00 uur de tijd om het inschrijfformulier in te leveren bij Leygraaf Makelaars of Magneet Makelaars in Alkmaar. Kort daarna zullen de woningen worden toegewezen.

—————————————————————————————————————————

Noot voor de redactie:

• Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met Nathasja van Rijn (nvanrijn@timpaan.nl, 06-51678731  of Peter Naberman (pnaberman@timpaan.nl, 06-51678733)
  • Over Timpaan

Timpaan is echt een andere ontwikkelaar. Omdat de aandelen in handen zijn van de Stichting Timpaan, is het mogelijk iets moois te doen met de winst. Projecten kunnen extra kwaliteit krijgen, waarmee

gebouwen en hun omgeving de toekomst aan kunnen. Ook voor het nastreven van maatschappelijke doelen is geld beschikbaar.

Aanvullende informatie over Timpaan vindt u op www.timpaan.nl en aanvullende informatie over BergerVeste vindt u op www.bergerveste.nl