Timpaan organiseert open huis in modelwoning in Dorpshaven-Zuid in Aalsmeer

Op zaterdag 10 november organiseert Timpaan een open huis in het nieuwbouwproject Dorpshaven-Zuid te Aalsmeer. Aan de Touwslagerlaan 44 is de modelwoning te bezichtigen. Het project is ontwikkeld door Timpaan uit Rijsenhout en wordt gerealiseerd door Slokker Bouwgroep BV vestiging Huizen.

De bouw van de woningen uit de eerste fasen is bijna gereed, maar er zijn nog enkele vrijstaande, geschakelde en twee-onder-een-kap villa’s en appartementen beschikbaar. Kenmerkend voor deze woningen en appartementen is de ligging aan het water op zeer korte afstand van het centrum van Aalsmeer.

Timpaan heeft aan de Touwslager 44 een modelwoning ingericht die op deze dag van binnen te bezichtigen is. De modelwoning betreft een twee-onder-een-kap villa. Ook de andere woningen die nog niet zijn verkocht, kunnen op verzoek worden bezocht. Het open huis vindt plaats van 10.30 uur tot 12.30 uur. De modelwoning is te bereiken via de oprit aan de Oosteinderweg (3e woning aan de linkerhand).

Voor mensen die komende zaterdag niet in de gelegenheid zijn om de woning te bezoeken is er uiteraard de mogelijkheid om op een later tijdstip de woning te bezichtigen met de makelaar. Bij EKZ|Makelaars in Aalsmeer (0297-344 444) kunnen geïnteresseerden informatie krijgen over de beschikbare woningen en bovendien de maquette van het project bekijken.