Oostzijderpark krijgt steeds meer vorm en de volgende fase huur- en koopwoningen gaat binnenkort starten. Op donderdagmiddag 28 april organiseren Oostzijderpark BV (Timpaan en Ontwikkeladviseur) en MN een evenement op de bouwlocatie.

Op donderdag 28 april kun je van 16:00 tot 19:00 uur een kijkje komen nemen bij Oostzijderpark in Zaandam. Tijdens deze feestelijke middag zal de verkoop van de 41 woningen van Damloper en Duindoorn starten en kunnen geïnteresseerden zich aanmelden voor een vrije sector huurwoning in De Zaanse Hoogte. Verhuurder MN, het makelaarsteam en ontwikkelteam Oostzijderpark (Timpaan en Ontwikkeladviseur) zijn aanwezig en kunnen jou alles vertellen over de gebiedsontwikkeling Oostzijderpark. Maar natuurlijk kun je zelf ook de sfeer proeven en de plek écht beleven. Nu nog een actief bouwterrein, maar straks een dynamische stadswijk met veel groen.

Nieuw koopaanbod: Damloper en Duindoorn

Achter de schermen zijn we hard bezig met de verkoopvoorbereiding van Damloper en Duindoorn in Oostzijderpark. Vanaf 28 april om 16:00 uur komen het nieuwe magazine, de verkooptekeningen, de prijslijst en het inschrijfformulier online beschikbaar.

Nieuw huuraanbod: De Zaanse Hoogte

De Zaanse Hoogte is het eerste gebouw in Oostzijderpark waar je kunt huren. Deze in het oog springende woontoren en het aangesloten stadsblok (het park) bieden ruimte aan 159 huurappartementen en 12 tweelaagse huurwoningen. Het aanbod is divers met wel 35 verschillende woningtypes met oppervlaktes die variëren van 50 tot 150 m².

Oostzijderpark

In Oostzijderpark komen in totaal zo’n 500 woningen. Het hele gebied wordt ontwikkeld tot een stadswijk waar je kunt wonen met alle rijkdom van de stad, maar wel midden in het groen. De wijk krijgt veel groene en autoluwe plekken, ligt vlakbij twee flinke parken en op steenworp afstand van recreatieplas Jagersveld. In Oostzijderpark heb je nog echt de ruimte, alsof je in het park woont. In de wijk komen verschillende woningen. Appartementen én woonhuizen. Huurwoningen én koopwoningen. In verschillende prijsklassen.

Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden voor de digitale nieuwsbrief via www.oostzijderpark.nl

Oostzijderpark Damloper en Duindoorn Type II, IV en V
Oostzijderpark Damloper en Duindoorn Type I en III