PERSBERICHT: Appartementen project BergerVeste te Alkmaar 100% verkocht

Alkmaar,  31 juli  2014

Projectontwikkelaar VOF Horizon Ontwikkeling, een samenwerking tussen Bot Bouw Initiatief uit Heerhugowaard en Timpaan uit Rijsenhout, heeft alle appartementen van het project BergerVeste verkocht. De bouw van het appartementengebouw aan de Bergerweg te Alkmaar vordert gestaag. Het appartementengebouw bestaat uit 34 luxe appartementen met parkeerplekken en bergingen in de kelder. De ruwbouw van de kelder is al gerealiseerd en momenteel worden de bouwmuren van de appartementen op de begane grond gestort. Daarmee ligt de bouw op schema. Afhankelijk van de weersomstandigheden zullen naar verwachting de appartementen medio 2015 worden opgeleverd aan de bewoners.

In het voorjaar is ook  de verkoop van de 12 luxe stadswoningen weer opgestart. Deze luxe stadswoningen met kenmerkende jaren ’30-detaillering zijn te koop vanaf € 317.500,– vrij op naam, inclusief een eigen parkeerplaats. De achtertuinen van deze woningen zijn gelegen op het zonnige zuiden. De verkoop van deze stadswoningen  verloopt eveneens voorspoedig. De ontwikkelaar VOF Horizon Ontwikkeling  heeft onlangs aannemer Bot Bouw opdracht verstrekt tot de bouw van de stadswoningen. Hierdoor kunnen deze woningen in dezelfde bouwstroom als de appartementen worden gerealiseerd en zullen ze ongeveer gelijktijdig met de appartementen worden opgeleverd. Van de 12 woningen zijn reeds 9 stuks verkocht en op de overige 3 woningen is een optie.

Zowel het appartementengebouw als de stadswoningen zijn een ontwerp van architectenbureau Van Manen BV te Noordwijk.

Voor meer informatie over de woningen kunt u contact opnemen met Magneet Makelaars (072-5096070) of Leygraaf Makelaars (072-5114318)