Timpaan logo

• Nieuw Weideveld Bodegraven

PERSBERICHT: Timpaan start verkoop 40 woningen Slingerak in De Meern

Rijsenhout, 3 juni 2014.

De verkoop van de laatste 40 nieuwbouwwoningen in Langerak start op 5 juni a.s. Het project bestaat uit 28 betaalbare Timpaan Verandawoningen® voor starters, 8 geschakelde stadsvilla’s, 3 vrijstaande stadsvilla’s en 1 vrijstaande monumentale villa.

De locatie van het nieuwbouwproject bevindt zich direct op de overgang van de nieuwe bebouwing van Langerak en de historische lintbebouwing aan de Zandweg. Juist deze locatie maakt dit project zo bijzonder, op de grens van oud en nieuw.

Slingerak is ontwikkeld door Timpaan in Rijsenhout en Vergeer Bouw uit Reeuwijk is de aannemer die de woningen zal bouwen.

De woningen in Slingerak zijn ontwikkeld volgens de principes van Duurzaam Bouwen. Uitgangspunt is een laagenergie vragende en gezonde woning o.a. door een bewuste keuze van materialen. De verschillende woningen zijn door de twee architecten zo ontworpen dat ze naadloos bij elkaar aansluiten én perfect passen in de bestaande omgeving.

De verkoopmanifestatie zal plaatsvinden op donderdag 5 juni a.s. van 17.30-20.00 uur bij Beumer Garantiemakelaars, Meerndijk 7 in De Meern.

De koopsommen van de 28 Timpaan Verandawoningen® variëren van € 164.500 tot € 171.500,-- vrij op naam. Onder voorwaarden is een starterslening voor deze woningen mogelijk van maximaal € 30.000,- .

De prijs voor de 8 geschakelde stadsvilla’s is vanaf € 329.000,- vrij op naam,  voor de 3 vrijstaande woningen vanaf € 629.000,- vrij op naam en de vrijstaande villa kost  € 659.000,-  vrij op naam.

Inschrijven is mogelijk tot 16 juni a.s. 10.00 uur. Na de sluiting van de inschrijving zullen de woningen worden toegewezen.

Voor nadere informatie kunnen geïnteresseerden contact opnemen met de verkopende makelaars; Beumer garantiemakelaars, Meerndijk 7 in De Meern of Hendriks Makelaardij Utrecht, Maliebaan 53Y in Utrecht.